کره گردوی تویسرکان

خرید کره گردو

کره گردوی تویسرکان (100% خالص)

خرید کره گردو  ارگانیک تویسرکان که توسط گردوکان از مغز گردوی درجه یک، تازه، امساله و ارگانیک تویسرکان به روشی منحصربفرد استحصال می شود جایگزینی مناسب، مقوی مغذی و کاملاً سالم برای کره های حیوانی در سفره های صبحانه شماست
این کره گردو سرشار از فیبر و پروتئین های گردو، سرشار از: امگا ۳، امگا ۶، آنتی اکسیدان‌ها و همچنین اسیدهای چرب غیر اشباع مفید برای بدن است که نقشی اساسی در پایین آوردن چربی خون، کلسترول تری گلیسرید داشته و همچنین برای پیشگیری از انواع بیماری های قلبی و عروقی، پیشگیری و کنترل دیابت ، پیشگیری از از انواع سرطان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن ، افزایش باروری مردان و کمک به رشد و تقویت پوست و مو بسیار موثری است
طعم بی نظیر این کره گردو به نحوی است که غیر ممکن است بتوانید پس از یکبار استفاده، جایگزینی برای آن در سفره های صبحانه تان بیابیددر عین حال قیمت آن نیز همتراز کره های حیوانی محلی است به نحوی که به هیچ وجه خواص و ارزش تغذیه ای آن با کره های حیوانی قابل قیاس نبوده و علاوه بر بر سالم تر بودن حتی می‌تواند بسیاری از مضرات مصرف کره های حیوانی و چربی های اشباع شده گیاهی را نیز از بدن دفع نماید

کره گردوی ارگانیک گردوکان

فهرست مطالب

کره گردو یا کره حیوانی ؟؟؟

چرا کره حیوانی؟؟؟

کـره گـردو: مقـوی تر، سـالم تر، ضد چربی و کلسترول ...

کره گردو بهتر است یا کره حیوانی؟

به نظر شما کره گردو بهتر است یا کره حیوانی ؟

کره حیوانی به دلیل داشتن کلسترول و چربی بسیار بالا عوارضی برای سلامتی و بدن داشته و اگر به صورت مقدار زیادی مصرف شود باعث افزایش چربی شکمی میشود. 

پزشکان توصیه می کنند به صورت روزانه اقدام به مصرف کره حیوانی نکنید و به صورت هفته ای 3 بار از کره حیوانی در وعده صبحانه استفاده کنید. مصرف کره در ساعات پایانی شب چندین برابر تاثیر بدی برای سلامتی میگذارد زیرا بدن تحرکی برای سوزاندن مقدار چربی کره نداشته و تمامی چربی در بدن رسوب میشود.

وجود اسید های چرب اشباع شده موجود در کره باعث افزایش فشار خون شده  و به مرور زمان حملات قلبی در فرد نمایان میشود. حملات قلبی یکی از عوارض کره حیوانی است. 

طبق برررسی دانشمندان و پزشکان برای تامین املاح معدنی بدن از طرق چربی ها بهتر است توسط کره های آجیل ها خصوصا با خرید کره گردو و همچنین روغن های سالم مانند روغن زیتون ، روغن گردو، روغن کنجد و … انجام گیرد. برای تامین ویتامین های گروه A به هیچ عنوان اقدام به مصرف کره حیوانی با مقدار بالا نشوید زیرا سلامت شما را تهدید میکند.

کره گردو یک جایگزین ارزشمند ...

کره گـردوی تویسـرکان ( بهترین جایگزین کره حیوانی)

کره گردو چیست ؟

کره گردو یک اَبَر غذای مغذی !

کره گردو گردوکان، یک مخلوط نرم خمیری است که از آسیاب کردن گردوی تازه ی تویسرکان با دستگاه های تمام اتوماتیک گردوکان به دست می آید و به شکل خمیری نرم و خامه ای در می آید. این کره گردو 100% خالص و فاقد هر گونه افزودنی و شکر است و همانند کره بادام زمینی است که به جای بادام زمینی با  گردو درست می شود! در واقع، این کره شبیه کره های انواع آجیل موجود است که هر کدام طعم و خواص تغذیه ای خاص خود را دارند.

کره گردو سرشار از ویتامین E، امگا 3 و آنتی اکسیدان ها

آیا می دانستید با خرید کره گردو و یک قاشق غذاخوری از آن تقریباً 20 درصد از نیاز روزانه ویتامین E را تامین می کند؟ آیا می دانستید کره گردوی گردوکان مملو از امگا 3، مس، منگنز و سایر آنتی اکسیدان ها است؟ آیا می دانستید که تقریباً در هر دستور غذایی می توان از آن به عنوان جایگزین کره بادام زمینی استفاده کرد؟

کره گردوی گردوکان

🥖🍳 از صبحونه‌های تکراری خسته شدی؟؟؟!!! 🧀🫓

کره گردو یک سوپر غذای فوق مفید !!!
  1. ✅ سرشار از اومگا ۳
  2. ✅ 100 درصد ارگانیک😋
  3. ✅ منبع غنی آنتی اکسیدان
  4. ✅ کمک به سلامت قلب و عروق ❤️
  5. ✅ کنترل قند خون و دیابت 🍭
  6. ✅ افزایش باروری مردان ♂️
  7. ✅ کاهش خطر ابتلا به سرطان 🤒
  8. ✅ مراقبت از پوست و مو 💆‍♀️
  9. ✅ تقویت سیستم ایمنی 💪

فواید سلامتی کره گردو

خرید کره گردو

حقایق تغذیه ای:

فواید سلامتی کره گردو شامل اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن است که ممکن است به مبارزه با اثرات نامطلوب استرس اکسیداتیو کمک کند. این محصول همچنین به کاهش وزن، تنظیم قند خون و سلامت قلب کمک کنند.

تغذیه کره گردو

یک فنجان کره گردو حاوی:

  1. کالری: 209
  2. چربی کل: 21 گرم
  3. چربی اشباع شده: 2 گرم
  4. پروتئین: 5 گرم
  5. کربوهیدرات: 4.4 گرم
  6. پتاسیم: 141 میلی گرم
  7. فیبر: 2 گرم
  8. سدیم: 0.6 میلی گرم

فواید کره گردو:

مواد مغذی ذکر شده در بالا فقط نوک کوه یخ هستند. مصرف کره گردو و کره آن فواید بسیار بیشتری دارد. در زیر به چند تا از آنها اشاره می کنیم: 

سرشار از چربی های سالم

کره گردو گردوکان سرشار از چربی های تک غیراشباع و اسیدهای چرب امگا 3 است. این چربی ها با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط هستند، التهاب را کاهش می دهند و به مدیریت وزن کمک می کنند، به ویژه زمانی که از چربی های ناسالم در رژیم غذایی خود استفاده می کنید. مصرف کره گردو به کاهش کلسترول و کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند، به ویژه در افرادی که در معرض خطر هستند.

فواید کره گردو

این محصول سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا 3 است که از قلب محافظت می کنند و از لخته شدن خون جلوگیری می کنند. کره گردو به ویژه سرشار از اسید آلفا لینولنیک (ALA)، یک اسید چرب امگا 3 است و ALA که با کاهش خطر بیماری قلبی و بهبود سطح قند خون مرتبط است. اسیدهای چرب امگا 3 از مواد بسیار مهم و ضروری برای بدن هستند، به این معنی که بدن نمی تواند آنها را به خودی خود تولید کند، بنابراین باید از طریق غذا یا مکمل ها دریافت شوند.

کره گردو حاوی مقدار زیادی پروتئین است:

پروتئین موجود در کره گردو از رشد و ترمیم عضلات حمایت می کند و به حفظ سطح قند خون و فشار خون سالم کمک می کند. یک قاشق غذاخوری کره گردو حاوی حدود 3 گرم پروتئین استبا خرید کره گردو به عنوان جایگزینی عالی برای افراد گیاهخوار یا کسانی که به پروتئین آب پنیر حساسیت دارند. می توانید پروتئین بدن خود را از منابع گیاهی تامین کنید. 

کره گردو و مبارزه با افسردگی و اضطراب :

این کره ارزشمند که به صورت خالص از مرغوب ترین گردوی جهان و توسط گردوکان تولید می شود به کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک می کند. یک مطالعه نشان داد که شرکت کنندگانی که به مدت هشت هفته روزانه کره گردو مصرف کردند علائم اضطراب و افسردگی را کاهش دادند . محققان دقیقا نمی دانند که چگونه کره گردو ممکن است علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد، اما آنها فکر می کنند که ممکن است با سطوح بالای اسیدهای چرب امگا 3 مرتبط باشد، که نشان داده شده است التهابات مغزی را کاهش می دهد.

کره گردو و کمک به کاهش وزن:

خرید کره گردوبه عنوان یک غذای مغذی  می تواند به کاهش وزن کمک کند. این محصول مملو از فیبر، پروتئین و چربی های تک غیراشباع است که ممکن است با بهبود متابولیسم، کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری، کاهش وزن را افزایش دهند. خوردن روزانه حدود یک قاشق غذاخوری کره گردو ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

بهترین راه استفاده از کره گردو برای کاهش وزن این است که آن را به عنوان میان وعده به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. یک وعده کره گردو حدود 1/3 فنجان است که حاوی حدود 190 کالری است. بنابراین، خوردن 1/3 فنجان کره گردو در روز نباید مانع تلاش شما برای کاهش وزن شود.

کره گردو موثر در پیشگیری از سرطان:

آنتی اکسیدان های موجود در کره گردو ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کند. مطالعات نشان داده اند که خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد. آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کنند، این رادیکال ها مولکول های ناپایداری هستند که ممکن است به سلول ها آسیب برسانند و خطر ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان را افزایش دهند. محققان دریافته اند که خوردن یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها از جمله سرطان های دهان و گوارش را کاهش دهد.

کره گردو از سرطان جلوگیری می کند
کره گردو از سرطان جلوگیری می کند

منبع عالی ویتامین E :

در ادامه باید گفت که این کره ی استخراج شده از بهتری گردوی جان منبع خوبی از ویتامین E، یک آنتی اکسیدان قوی است. ویتامین E ممکن است به کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها مانند سرطان سینه و پروستات کمک کند. علاوه بر این، ویتامین E همچنین ممکن است باعث سلامت پوست ، استخوان ها و عملکرد مغز شود. مصرف روزانه توصیه شده ویتامین E برای بزرگسالان 22 واحد بین المللی (IU) است، اما بیشتر افراد به اندازه کافی از این ویتامین دریافت نمی کنند.

حاوی منیزیم:

این محصول منبع خوبی از منیزیم است، بنابراین با خرید کره گردو یک ماده معدنی ضروری برای بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی، مانند تولید انرژی و عملکرد عضلات مهیا می کنیم. مصرف روزانه توصیه شده منیزیم برای زنان بالغ 400 تا 500 میلی گرم و برای مردان بالغ 420 تا 700 میلی گرم است. اگرچه گنجاندن مقدار زیادی غذاهای غنی از منیزیم در رژیم غذایی ضروری است، بسیاری از مردم به اندازه کافی از این ماده معدنی حیاتی دریافت نمی کنند. مصرف مکمل منیزیم و خوردن مقدار زیادی از غذاهای غنی از منیزیم ممکن است به ارتقای سلامت بهینه کمک کند.

فواید کره گردو برای نوزادان:

نوزادان به مواد مغذی زیادی نیاز دارند و همه آنها لزوماً در غذاهایی که به راحتی به دست می آیند در دسترس نیستند. علاوه بر این، برخی از غذاها ممکن است برای آنها مضر باشد.

با خرید کره گردو گردوکان، می توانید غذای غنی از پروتئین که حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است را برای کودک خود فراهم کنید . می تواند به ساخت استخوان ها و ماهیچه های سالم برای کودک شما کمک کند. همچنین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که او منبع خوبی از چربی‌های باکیفیت دارد، که پیش سازهای غذایی مهمی برای رشد و خصوصا رشد مغز است.

هم اکنون خرید کنید !!!

خرید کره گردو ی ارگانیک ، تهیه شده از گردوی تازه تویسرکان

کره گردوی ارگانیک تویسرکان

قیمت اصلی ۳۵۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۰۹,۰۰۰ تومان است.

موارد استفاده کره گردو

استفاده از کره گردو گردوکان، نوید بخش یک صبحانه ی دلچسب است در عین حال می توان از آن در بسیاری از دستورهای غذایی دیگر نیز استفاده کرد.

استفاده در صبحانه یا میان وعده: و با با مقداری شیره انگور، شیره توت، شیره خرما، یا عسل و کمی دارچین مخلوط کنید، سپس آن را روی نان تست، نان شیرینی، کلوچه و غیره بمالید و نوش جان کنید.

از آن در مافین ها یا روی مافین استفاده کنید: با مخلوط کردن آن با مقداری نارگیل یا بادام خرد شده، مقداری پودر چربی سالم درست کنید. روی سالاد مانند سالاد کلم یا حتی گوجه فرنگی، خیار، هویج و گل کلم، راه های عالی برای استفاده از کره گردو هستند.

افزودن چربی سالم گیاهی به اسموتی: به سادگی مقداری کره گردو را به دستور اسموتی مورد علاقه خوداضافه کنید

موارد استفاده از کره گردو

سس سالاد خانگی درست کنید: مقداری آب لیموی تازه، خردل دیژون و سیر را به یک شیشه کره گردوی اضافه کنید و خوب تکان دهید تا یک سس سالاد فوق‌العاده ایجاد کنید که می‌توانید بر روی سبزیجات خود (کلم پیچ، اسفناج یا سبزیجات مخلوط بسته به نوع خود) استفاده کنید. خلق و خو) که به سرعت پانسمان های بطری خراب نمی شود!

کره گردو کاربردهای زیادی دارد، یک کره روغنی خوشمزه که می‌توان آن را به قهوه اضافه کرد، در دسرها و هر جایی که می‌توانید از کره بادام‌زمینی یا کره گردو استفاده می کنید، استفاده کنید. کره گردو را می توان در هر دستور غذایی که نیاز به کره آجیل دارد استفاده کرد. در اینجا چند دستور العمل خوشمزه با استفاده از کره گردو آورده شده است:

دستور العمل از کره گردو

نان موز کره گردو: این نان موزی ساده راهی عالی برای استفاده از موز رسیده است. شیرین، مرطوب است و با یک فنجان چای یا قهوه طعم فوق العاده ای دارد.

دیپ پروتئین وانیلی کره گردو: این دیپ پروتئین برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند یا در برنامه Weight Watchers هستند بسیار مناسب است . خامه ای، سیر کننده است و در هر وعده فقط 1 گرم شکر دارد.

چوب شور خانگی با دیپ کره گردو: این چوب شورهای نرم کاملاً با این دیپ خامه ای تهیه شده از کره آجیل، عسل، شکر قهوه ای و نمک دریا هماهنگ می شوند.

مافین های نان موز آجیلی: این کلوچه ها طعم موزی غنی دارند و کاملاً با قهوه یا چای ست می شوند. گردو ترد و مواد مغذی را اضافه می کند، در حالی که کره آجیل خامه ای و طعم می دهد.

سوالات متدوال :

سوالات متداول

آیا کره گردو سالم تر از کره بادام زمینی معمولی است؟

کره گردو نسبت به کره بادام زمینی معمولی پروتئین، آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم بیشتری دارد. با این حال، کره بادام زمینی مملو از منگنز است که یک عنصر کمیاب ضروری است که نقش حیاتی در سیستم تولید مثل، سلامت کبد و استخوان ها دارد.

 

آیا خوردن کره گردو برای بدن مفید است؟

بله، کره گردو برای خوردن شما خوب است. سرشار از مواد مغذی و سرشار از چربی های غیراشباع است و همچنین بیش از نیمی از ارزش روزانه مس و منگنز را تامین می کند. علاوه بر این، حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها و فیتونوترینت ها است.

 

آیا باید کره گردو را در یخچال قرار دهم؟

اگر کره گردو خانگی درست کرده اید و یا آن را از گردوکان خریداری کرده اید در هر صورت باید آن را در یخچال نگهداری کنید. لذا فراموش نکنید نگهداری در یخچال می تواند باعث دانه دار شدن و سفت شدن آن شود .

 

آیا کره گردو برای کاهش وزن مفید است؟

بله، کره گردو برای کاهش وزن عالی است و سرشار از چربی های سالم و پروتئین است که هر دو به کاهش وزن کمک می کنند.

 

آیا خوردن هر روز کره گردو بی خطر است؟

بله، خوردن هر روز کره گردو بی خطر و سالم است.

کره گردوی گردوکان سرشار از چربی تک غیراشباع است، اما حاوی ال آرژنین است که به کاهش فشار خون معروف است. علاوه بر این، گردو حاوی مقادیر زیادی پلی فنول است که ترکیبات ضد التهابی هستند.

خواص کره گردو